Meester Bitcoin overall top 10
1.Bitcoin (86.00%) LT
2.Ethereum (84.00%) LT
3.NEXO (83.00%) LT
4.BNB (82.50%) LT
5.NEO (80.00%) LT
6.ChainLink (80.00%) LT
7.Cardano (77.00%) LT
8.UNUS SED LEO (77.00%) LT
9.ARK (76.00%) LT
10.Huobi Token (76.00%) LT
Meester Bitcoin overall top 10
1.Bitcoin (86.00%) LT
2.Ethereum (84.00%) LT
3.NEXO (83.00%) LT
4.BNB (82.50%) LT
5.NEO (80.00%) LT
6.ChainLink (80.00%) LT
7.Cardano (77.00%) LT
8.UNUS SED LEO (77.00%) LT
9.ARK (76.00%) LT
10.Huobi Token (76.00%) LT

Nieuws & Blogs

09 december 2019

Nieuws met de tag: "Nieuws"

 

07 december 2019, 11:41 uur

Veilig browsen met de Brave browser

De Brave browser is een internet browser zoals bijvoorbeeld Firefox of Chrome. Met de uitzondering dat de Brave browser volledig ingericht is om adver ...

Door: Team Meester Bitcoin
27 november 2019, 12:18 uur

Zuid-Koreaanse crypto-exchange UpBit gehackt, bijna 50 miljoen dollar aan ethereum gestolen

In een officiële post heeft UpBit gebruikers op de hoogte gebracht van de diefstal van 342.000 ethereum. UpBit heeft toegezegd alle verloren middelen ...

Door: Team Meester Bitcoin
20 augustus 2019, 10:01 uur

Pundi X; een crypto betaaloplossing voor het grote publiek

Pundi X is een van de munten welke nog niet heel erg bekend is bij het grote publiek. Dit is dan gelijk ook een van de redenen waarom de prijs nog rel ...

Door: Roy
25 april 2019, 10:18 uur

Samsung investeert in populaire Crypto hardware wallet Ledger

De Zuid-Koreaanse technologie-gigant Samsung heeft 2,6 miljoen euro ($ 2,9 miljoen) geïnvesteerd in de Crypto hardware wallet Ledger.

Door: Roy
08 april 2019, 11:16 uur

NEXO Coin: Crypto gesteunde leningen met dividend uitkering

NEXO is een project dat is gericht op het verstrekken van leningen met cryptocurrencies als onderpand. Lees de overview in onze blog.

Door: Roy
25 maart 2019, 13:02 uur

Yahoo! komt in mei met een Cryptocurrency Exchange

Japanse Cryptocurrency Exchange Taotao (voorheen BitARG) zal in mei beginnen met de handel in een beperkt aantal Cryptocurrencies.

Door: Roy
24 maart 2019, 09:33 uur

Bitcoin whales zijn Bitcoin massaal aan het inslaan

De afgelopen twee maanden hebben de 100 grootste Bitcoin wallet houders meer dan 150.000 extra BTC munten verzameld met een waarde een half miljard Am ...

Door: Roy
23 maart 2019, 11:58 uur

BitMEX CEO Arthur Hayes voorspelt Bitcoin terug naar de $10.000 in 2019

Arthur Hayes, CEO van het crypto handelsplatform BitMEX, voorspeld dat Bitcoin dit jaar weer zal terugkeren naar $10.000.

Door: Roy
19 maart 2019, 11:15 uur

IBM helpt zes grote banken met hun eigen cryptomunt via de blockchain van Stellar

IBM sluit een samenwerking met zes grote internationale banken voor het lanceren van een eigen crypto stablecoin.

Door: Roy
29 december 2018, 11:11 uur

National Bank of Kuwait lanceert "NBK Direct Remit" in samenwerking met Ripple (XRP)

NBK lanceert “NBK Direct Remit” voor directe grensoverschrijdende transacties via de blockchain- technologie van Ripple.

Door: Roy
27 december 2018, 17:13 uur

Gaat India Cryptocurrencies legaliseren?

In een recente update van de New India Express is een interdisciplinair comité dat is ingesteld door de regering, nu voorstander van het legaliseren e ...

Door: Roy
24 december 2018, 15:23 uur

China rangschikt 34 Crypto-projecten

China's Center for Information and Industry Development heeft de nieuwste crypto-projectranking bekendgemaakt. Waarmee het aantal gerangschikte projec ...

Door: Roy
28 november 2018, 13:49 uur

Wat zijn security tokens?

Wat zijn security tokens en wat mogen we van deze tokens verwachten in 2019? Vorig jaar was er een behoorlijke hype als het gaat om de ICO’s. 2019 kan ...

10 november 2018, 10:21 uur

EtherDelta - Een ongeregistreerde cryptocurrency exchange

EtherDelta is een online handelsplatform voor het traden van ERC20 tokens. Nu blijkt dat EtherDelta een niet geregistreerde effectenbeurs exploiteert.

Door: Roy
09 oktober 2018, 09:55 uur

Ark: De underdog van de Altcoins?

ARK wil de toegangsdrempel in de blockchain-ruimte elimineren die wordt veroorzaakt door de immense complexiteit van de technologie. ARK zal voor bloc ...

Door: Roy
29 september 2018, 08:52 uur

Bakkt: de komst van een nieuw crypto platform

Wie crypto op de voet volgt, krijgt steeds meer informatie door vanuit Bakkt. Maar wat is Bakkt nu precies en gaat het de koers bepalen voor de komend ...

Door: Roy