Meester Bitcoin overall top 10
1.Bitcoin (86.00%) LT
2.Ethereum (84.00%) LT
3.NEXO (83.00%) LT
4.BNB (82.50%) LT
5.NEO (81.00%) LT
6.ChainLink (80.00%) LT
7.Ripple (79.40%) -
8.Cardano (77.50%) LT
9.ARK (77.00%) LT
10.UNUS SED LEO (77.00%) LT
Meester Bitcoin overall top 10
1.Bitcoin (86.00%) LT
2.Ethereum (84.00%) LT
3.NEXO (83.00%) LT
4.BNB (82.50%) LT
5.NEO (81.00%) LT
6.ChainLink (80.00%) LT
7.Ripple (79.40%) -
8.Cardano (77.50%) LT
9.ARK (77.00%) LT
10.UNUS SED LEO (77.00%) LT

Nieuws & Blogs

18 februari 2020

Nieuws met de tag: "Blogger"

 

18 februari 2020, 09:29 uur

CME directeur- Bitcoin is een veilige haven, net zoals goud

Volgens Terry Duffy, directeur van de CME Group, is er steeds meer interesse in Bitcoin.

Door: Team Meester Bitcoin
17 februari 2020, 09:40 uur

Het Rode Kruis opent voor het Coronavirus gironummer 7244 en accepteert Bitcoins

Het Rode Kruis opent giro 7244 om de gezondheidszorg in landen waar het coronavirus heerst te helpen.

Door: Team Meester Bitcoin
15 februari 2020, 03:56 uur

Koop nu een Ledger Nano X en ontvang een GRATIS Ledger Nano S

Laat je niet hacken en kies voor de meest veiligste en betrouwbaarste oplossing! Het pakket bevat een Ledger Nano X en een GRATIS Ledger Nano S. Nu va ...

Door: Team Meester Bitcoin
13 februari 2020, 07:59 uur

De term Bitcoin kopen is trending op Google

De term 'Bitcoin kopen' is sinds juni 2019 weer trending op Google.

Door: Team Meester Bitcoin
12 februari 2020, 08:19 uur

Zit crypto-exchange Bittrex in de problemen na fors verlies marktaandeel?

De Amerikaanse crypto-exchange, Bittrex, heeft de afgelopen jaren aanzienlijk terrein verloren aan rivalen. Zelfs een aantal recente airdrops, promoti ...

Door: Team Meester Bitcoin
31 januari 2020, 16:23 uur

Kraken identificeert kritieke fout in Trezor hardware wallets

Kraken Security Labs kraakt beiden Trezor hardware wallets binnen 15 minuten. Kraken Security Labs heeft een manier gevonden om de 'seeds' uit beide c ...

Door: Team Meester Bitcoin
30 januari 2020, 09:55 uur

Top Google manager verlaat Google om chief product officer te worden bij Coinbase

Surojit Chatterjee, voormalig productleider en manager bij Google Shopping, verlaat Google om chief product officer te worden bij Coinbase, de grootst ...

Door: Team Meester Bitcoin
28 januari 2020, 08:25 uur

Groot Zwitsers bankbedrijf Julius Baer lanceert diensten voor cryptocurrencies

De grote Zwitserse private banking-managementgroep Julius Baer heeft een digitale activahandel- en bewaarservice gelanceerd via een partnerschap met d ...

Door: Team Meester Bitcoin
23 januari 2020, 08:48 uur

Square van Jack Dorsey wint patent voor Fiat-to-Crypto betalingen

Betalingsprovider Square heeft een Amerikaans patent gewonnen voor een nieuw netwerk dat crypto-to-fiat-transacties mogelijk maakt. Het patent beschri ...

Door: Team Meester Bitcoin
15 januari 2020, 07:50 uur

Vermogensbeheerder WisdomTree is van plan zijn eigen gereguleerde stablecoin te lanceren

Traditioneel vermogensbeheerbedrijf WisdomTree Investments, met meer dan $ 60 miljard aan activa van klanten, is van plan zijn eigen gereguleerde stab ...

Door: Team Meester Bitcoin
13 januari 2020, 07:21 uur

12% van de 100 grootste liefdadigheidsorganisaties in Amerika accepteert bitcoin

Uit onderzoek van The Block blijkt dat 12% van Amerika's top 100 goede doelen bitcoin als donatie accepteert. Een groot aantal van die donaties worden ...

Door: Team Meester Bitcoin
11 januari 2020, 16:37 uur

VS heeft 66% van alle Bitcoin-geldautomaten - Azië loopt ver achter

Vanaf januari 2020 is de Verenigde Staten koploper in bitcoin-geldautomaten. Alleen al in de Verenigde Staten zijn er 4274 geldautomaten, goed voor 66 ...

Door: Team Meester Bitcoin
04 januari 2020, 15:53 uur

Volg Meester Bitcoin op Telegram

Volg Meester Bitcoin op Telegram voor unieke content, nieuws, blogs, marktupdates, polls, tips en nog veel meer! Het aanmelden is geheel gratis en vo ...

Door: Team Meester Bitcoin
23 november 2019, 13:23 uur

Hoe beveilig ik mijn Bitcoins en Altcoins?

Het beveiligen van je Bitcoins en Altcoins. In dit artikel geven we een kort overzicht van de verschillende mogelijkheden van beveiliging.

Door: Team Meester Bitcoin
09 oktober 2019, 11:22 uur

UNICEF lanceert het Cryptocurrency fonds en accepteert donaties in Bitcoin en Ethereum

UNICEF, het Kinderfonds van de Verenigde Naties, heeft een cryptofonds gelanceerd om donaties van Bitcoin en Ethereum te ontvangen.

Door: Team Meester Bitcoin
01 oktober 2019, 14:18 uur

De Oekraïense regering is van plan om cryptocurrency te legaliseren

Het Oekraïense ministerie van Digitale Transformatie is van plan Bitcoin en andere cryptocurrencies te legaliseren om ze uit hun huidige juridische 'g ...

Door: Harold
30 september 2019, 11:40 uur

De Bitcoin hash rate blijft maar stijgen

De Bitcoin hash rate blijft maar omhoog klimmen. Maar wat is hier de reden van? We benoemen enkele mogelijke oorzaken.

Door: Roy
24 mei 2019, 09:25 uur

Telecom Gigant AT&T accepteert nu Cryptocurrency via BitPay

Crypto zet weer een stap naar de adoptie, 153 miljoen klanten van AT&T kunnen vanaf nu hun rekeningen betalen met Cryptocurrency.

Door: Roy
25 april 2019, 10:18 uur

Samsung investeert in populaire Crypto hardware wallet Ledger

De Zuid-Koreaanse technologie-gigant Samsung heeft 2,6 miljoen euro ($ 2,9 miljoen) geïnvesteerd in de Crypto hardware wallet Ledger.

Door: Roy
27 maart 2019, 13:36 uur

Louis Vuitton en Christian Dior op de blockchain

Luxe merkconglomeraat LVMH, eigenaar van het iconische Louis Vuitton-label, bereidt zich voor om een ??blockchain te lanceren om de echtheid van dure ...

Door: Roy
27 maart 2019, 09:49 uur

Nieuwe Crypto Wallet-service brengt digitale valuta naar WhatsApp gebruikers

Via de Wuabit-service krijgen gebruikers toegang tot digitale valutadiensten vanuit hun favoriete berichtentoepassingen zoals WhatsApp

Door: Roy
25 maart 2019, 11:25 uur

Binance (BNB) komt met een loterijsysteem voor launchpad

Binance heeft zondag aangekondigd dat het verkoopformaat van Binance Launchpad verandert van 'first-come-first-served, naar een loterijsysteem.

Door: Roy
24 maart 2019, 09:33 uur

Bitcoin whales zijn Bitcoin massaal aan het inslaan

De afgelopen twee maanden hebben de 100 grootste Bitcoin wallet houders meer dan 150.000 extra BTC munten verzameld met een waarde een half miljard Am ...

Door: Roy
23 maart 2019, 11:58 uur

BitMEX CEO Arthur Hayes voorspelt Bitcoin terug naar de $10.000 in 2019

Arthur Hayes, CEO van het crypto handelsplatform BitMEX, voorspeld dat Bitcoin dit jaar weer zal terugkeren naar $10.000.

Door: Roy
15 maart 2019, 10:23 uur

Tether (USDT) opnieuw in opspraak na het aanpassing van de voorwaarden

Tether heeft de voorwaarden op zijn website bijgewerkt en zegt dat de USDT stablecoin mogelijk niet voor 100 procent wordt ondersteund door fiat-reser ...

Door: Roy
15 februari 2019, 09:36 uur

Crypto-hater JP Morgan komt met een eigen cryptomunt de JPM coin

De grootste bank in de Verenigde Staten en de zesde grootste bank ter wereld, JP Morgan Chase (JPM), wordt de eerste Amerikaanse bank die hun eigen cr ...

Door: Roy
14 februari 2019, 11:29 uur

MyEtherWallet (MEW) lanceert nieuwe website met de focus op gebruiksvriendelijkheid en beveiliging

MyEtherWallet (MEW) heeft een volledige herontwerp van zijn website gelanceerd. Volgens de CEO, Kosala Hemachandra, ligt de focus op meer gebruiksvrie ...

Door: Roy
28 januari 2019, 09:45 uur

Stages en leertrajecten

Op zoek naar een geweldige stage of leertraject? Kijk dan niet verder! Want het Meester Bitcoin Platform heeft alles in huis om jouw stage of leertraj ...

Door: Roy
24 januari 2019, 11:10 uur

CBOE trekt zijn langverwachte Bitcoin ETF terug - Komt met een verbeterde versie

De Bitcoin ETF-aanvraag is door CBOE zelf ingetrokken. Er zou meer tijd nodig zijn om de SEC te overtuigen.

Total Market Capitalization