Meester Bitcoin overall top 10
1.Bitcoin (91.00%) LT
2.Ethereum (90.50%) LT
3.Binance Coin (90.00%) LT
4.NEO (89.00%) LT
5.ARK (88.00%) LT
6.NEXO (86.00%) LT
7.Ontology (84.00%) LT
8.Stellar (83.00%) MT/LT
9.Zilliqa (83.00%) LT
10.Genesis Vision (83.00%) KT
Meester Bitcoin overall top 10
1.Bitcoin (91.00%) LT
2.Ethereum (90.50%) LT
3.Binance Coin (90.00%) LT
4.NEO (89.00%) LT
5.ARK (88.00%) LT
6.NEXO (86.00%) LT
7.Ontology (84.00%) LT
8.Stellar (83.00%) MT/LT
9.Zilliqa (83.00%) LT
10.Genesis Vision (83.00%) KT

Nieuws & Blogs

22 februari 2019

Nieuws met de tag: "crypto"

 

Vastgezet bericht

NEO 3.0 - De hoogtepunten van het Devcon evenement

Het NEO Devcon evenement werd onlangs in Seattle gehouden. In deze blog belichten we de belangrijkste hoogtepunten

Door: Meester Bitcoin
22 februari 2019, 09:37 uur

NEXO Coin: Crypto gesteunde leningen met dividend uitkering

NEXO is een project dat is gericht op het verstrekken van leningen met cryptocurrencies als onderpand. Lees de overview in onze blog.

Door: Meester Bitcoin
15 februari 2019, 09:36 uur

Crypto-hater JP Morgan komt met een eigen cryptomunt de JPM coin

De grootste bank in de Verenigde Staten en de zesde grootste bank ter wereld, JP Morgan Chase (JPM), wordt de eerste Amerikaanse bank die hun eigen cr ...

Door: Meester Bitcoin
14 februari 2019, 11:06 uur

Grootste bank van Japan lanceert betaalnetwerk op de blockchain in 2020

Mitsubishi UFJ Financial Group (MUFG), de grootste bank in Japan kondigde in een verklaring aan dat ze in 2020 met een nieuw betaalnetwerk komen op de ...

Door: Meester Bitcoin
12 februari 2019, 11:19 uur

Binance Coin (BNB) - Wat is het en waarom zou je er in investeren?

Binance is één van de grootste exchanges om mee te handelen in cryptocurrencies. Maar wat velen niet weten is dat de exchange ook een eigen crypto mun ...

Door: Meester Bitcoin
08 februari 2019, 10:46 uur

Abra introduceert Bitcoin-investeringsoptie voor aandelen en ETF-beleggingen

Abra heeft aangekondigd dat klanten vanaf nu kunnen investeren in traditionele aandelen en ETF’s met behulp van Bitcoin.

Door: Meester Bitcoin
05 februari 2019, 10:27 uur

Facebook verwerft team achter blockchain-startup Chainspace

De geheimzinnige crypto-afdeling van Facebook heeft naar verluidt zijn eerste acquisitie gedaan en daarmee het ervaren crypto-blockchain team van Chai ...

Door: Meester Bitcoin
01 februari 2019, 11:29 uur

Binance voegt creditcard als crypto betaalmethode toe

Binance heeft onverwacht een samenwerking met Simplex afgesloten, waardoor investeerders cryptocurrencies kunnen kopen met behulp van een creditcard.

Door: Meester Bitcoin
30 januari 2019, 11:10 uur

Fidelity de vermogensreus komt in maart met beheer en handelsmogelijkheden voor institutionele crypto investeerders

Fidelity, het in Boston gevestigde vermogensbeheervestiging, bereidt zich voor om in maart de handelsmogelijkheden voor institutionele investeerders u ...

Door: Meester Bitcoin
26 januari 2019, 15:00 uur

Nasdaq en Citigroup investeren $20 miljoen in blockchain start-up Symbiont

Nasdaq Ventures, Citigroup en anderen hebben in totaal $ 20 miljoen geïnvesteerd in blockchain start-up Symbiont.

Door: Meester Bitcoin
25 januari 2019, 09:18 uur

ABN AMRO komt met Wallie - Een wallet voor cryptocurrencies

Nederlandse financiële dienstverlener ABN AMRO experimenteert met het idee om zijn eigen cryptocurrency portemonnee te lanceren.

Door: Meester Bitcoin
24 januari 2019, 11:10 uur

CBOE trekt zijn langverwachte Bitcoin ETF terug - Komt met een verbeterde versie

De Bitcoin ETF-aanvraag is door CBOE zelf ingetrokken. Er zou meer tijd nodig zijn om de SEC te overtuigen.

18 januari 2019, 11:40 uur

Coinbase Koopt Tech Startup Blockspring

Coinbase, een grote crypto-exchange, is op overnamepad en koop tech startup Blockspring voor het verbeteren en het doorontwikkelingen van hun API stru ...

Door: Meester Bitcoin
17 januari 2019, 11:36 uur

Binance lanceert Binance Jersey: een nieuwe EUR en GBP Fiat exchange

Met Binance Jersey, de nieuwste exchange van Binance, kun je vanaf vandaag handelen in BTC / GBP, ETH / GBP, BTC / EUR en ETH / EUR

Door: Meester Bitcoin
17 januari 2019, 10:43 uur

Brave webbrowser gaat gebruikers BAT betalen door naar reclame te kijken

Betaald krijgen door naar reclame te kijken? Binnenkort kan dat met de nieuwe Brave webbrowser. Gebruikers zullen voor het bekijken van reclame BAT cr ...

Door: Meester Bitcoin
15 januari 2019, 11:43 uur

Cryptopia exchange slachtoffer van hack - 2,5 miljoen aan Ethereum gestolen

Cryptocurrency exchange Cryptopia is gehackt. Het team bevestigde per Twitter de hack, waarin staat dat de verliezen aanzienlijk zijn.

Door: Meester Bitcoin
15 januari 2019, 10:40 uur

Bakkt doet zijn eerste acquisitie en haalt de Rosenthal Collins Group binnen

De overname zal Bakkt helpen bij het verbeteren van zijn risicobeheer en treasury-activiteiten, schreef Loeffler CEO van Bakkt in een persbericht.

Door: Meester Bitcoin
13 januari 2019, 11:55 uur

Malta - Ook wel blockchain eiland genoemd

Het kleine Europese eiland Malta had het steven om het grootste blockchain eiland van de wereld te worden en dit lijkt aardig te lukken.

Door: Meester Bitcoin
12 januari 2019, 11:30 uur

DX.Exchange heeft beveiligingslekken gedicht

DX.Exchange claimt dat de Beveiligingsproblemen zijn opgelost nadat een gebruiker enkele kwetsbaarheden in het systeem had ontdekt.

Door: Meester Bitcoin
11 januari 2019, 11:55 uur

Ethereum hard forks in januari 2019. Wat je moet weten!

Voor januari staan er drie hard forks voor Ethereum gepland. Maar wat zijn deze hard forks en zijn ze wel veilig? We zetten ze op een rijtje.

Door: Meester Bitcoin
09 januari 2019, 12:00 uur

Bakkt krijgt Li Ka-shing aan boord - Een van de rijkste mannen ter wereld

Li Ka-shing, een gerenommeerde Hong Kong-miljardair en een van de rijkste mannen ter wereld, investeert in Bakkt

Door: Meester Bitcoin
03 januari 2019, 13:52 uur

New York wordt de eerste Amerikaanse staat die een crypto-taskforce opricht

Gouverneur Andrew Cuomo heeft vorige maand een wetsvoorstel ondertekend om een taskforce voor digitale valuta op te zetten voor de staat New York

Door: Meester Bitcoin
02 januari 2019, 13:29 uur

Hackgroep: Betaal Bitcoin Ransom of we zullen 9/11-documenten vrijgeven

Hackgroep TheDarkOverlord is weer opgedoken, deze keer beweren ze gestolen informatie te hebben gerelateerd aan de 9/11-aanval op het World Trade Cent ...

01 januari 2019, 15:01 uur

Proof of Keys komt eraan op 3 januari, maar wat is het?

Crypto investeerder en ondernemer Trace Mayer pleit ervoor dat mensen hun Bitcoins op 3 januari 2019 verwijderen van crypto-exchanges en soortgelijke ...

Door: Meester Bitcoin
01 januari 2019, 10:08 uur

Bakkt haalt $ 182,5 miljoen op, maar de lanceringsdatum blijft onzeker

Op 31 december, op oudejaarsavond, kondigde Kelly Loeffler, CEO van Bakkt, aan dat het platform $182,5 miljoen heeft opgehaald bij 12 prominente partn ...

29 december 2018, 15:30 uur

Mizuho Bank lanceert zijn eigen cryptocurrency in maart 2019

Mizuho Financial Group, de op twee na grootste bank van Japan lanceert zijn eigen cryptocurrency in maart 2019

28 december 2018, 12:17 uur

Een bull-run in 2019? Wat mogen we verwachten?

Welke prijs bereikt Bitcoin in 2019? Kunnen we een nieuwe bull-run verwachten, zal de BTC-prijs zich stabiliseren of blijft de beer nog voor ravages z ...

Door: Meester Bitcoin
27 december 2018, 17:13 uur

Gaat India Cryptocurrencies legaliseren?

In een recente update van de New India Express is een interdisciplinair comité dat is ingesteld door de regering, nu voorstander van het legaliseren e ...

Door: Meester Bitcoin
26 december 2018, 11:00 uur

Binance - De beste exchange?

Binance is momenteel een van de meest populaire, zo niet de meest populaire crypto-exchange. Wat zijn onze bevindingen. Lees het in de blog.

Door: Meester Bitcoin
24 december 2018, 15:23 uur

China rangschikt 34 Crypto-projecten

China's Center for Information and Industry Development heeft de nieuwste crypto-projectranking bekendgemaakt. Waarmee het aantal gerangschikte projec ...

Door: Meester Bitcoin
16 december 2018, 10:35 uur

Privé cursus Crypto

U wilt graag in crypto's investeren maar u weet niet hoe? Of u wilt graag gebruik maken van persoonlijke begeleiding? Dan is de cursus "Starten in Cry ...

Door: Meester Bitcoin
28 november 2018, 13:49 uur

Wat zijn security tokens?

Wat zijn security tokens en wat mogen we van deze tokens verwachten in 2019? Vorig jaar was er een behoorlijke hype als het gaat om de ICO’s. 2019 kan ...

11 november 2018, 13:34 uur

Ethereum 2.0 Serenity: Wat kunnen we verwachten?

Ethereum 2.0 Serenity komt eraan. Maar wat mogen we van deze upgrade verwachten? Lees de features in de blog!

Door: Meester Bitcoin
08 november 2018, 11:40 uur

Airdrops - Wat zijn het en wat kun je ermee?

Gratis geld met met een airdrop? Dit lijkt te mooi om waar te zijn maar de bedrijven die (airdrop) coins verspreiden hebben er toch profijt van.

Door: Meester Bitcoin
09 oktober 2018, 09:55 uur

Ark: De underdog van de Altcoins?

ARK wil de toegangsdrempel in de blockchain-ruimte elimineren die wordt veroorzaakt door de immense complexiteit van de technologie. ARK zal voor bloc ...

Door: Meester Bitcoin
06 oktober 2018, 09:59 uur

DFINITY - Een blockchain project van $195 miljoen

DFINITY: een blockchain-supercomputer om de volgende generatie software en services te hosten?

Door: Meester Bitcoin
29 september 2018, 08:52 uur

Bakkt: de komst van een nieuw crypto platform

Wie crypto op de voet volgt, krijgt steeds meer informatie door vanuit Bakkt. Maar wat is Bakkt nu precies en gaat het de koers bepalen voor de komend ...

Door: Meester Bitcoin
27 augustus 2018, 14:25 uur

Veilig browsen met de Brave browser

De Brave browser is een internet browser zoals bijvoorbeeld Firefox of Chrome. Met de uitzondering dat de Brave browser volledig ingericht is om adver ...

Door: Meester Bitcoin
04 augustus 2018, 10:17 uur

Pundi X; een crypto betaaloplossing voor het grote publiek

Pundi X is een van de munten welke nog niet heel erg bekend is bij het grote publiek. Dit is dan gelijk ook een van de redenen waarom de prijs nog rel ...

Door: Meester Bitcoin
09 mei 2018, 17:30 uur

Terug in het zadel

Na de overweldigende ATH’s in 2017 met bijbehorende onbedwingbaar hysterische euforie leek de sky nog niet eens de limit. De sky?? To the Moon zullen ...

Door: Meester Bitcoin
03 mei 2018, 17:38 uur

Meester Bitcoin in Dubai (Blog deel 1)

Ik ben zojuist (vertrek 2 mei, 21:50 uur) in Amsterdam op het vliegtuig gestapt richting Dubai waardoor ik het Meester Bitcoin Platform (MBP) kan vert ...

Door: Meester Bitcoin
02 mei 2018, 17:46 uur

Ontology: Wat is Ontology (ONT) en wat kan je ermee?

Ontology: Wat is Ontology (ONT) en wat kan je ermee? (Member blog door Jeffrey ~ 02 mei 2018) Ontology is een nieuwe coin welke al enkele maanden stev ...

Door: Jeffrey

Total Market Capitalization