Meester Bitcoin overall top 10
1.Bitcoin (86.00%) LT
2.Ethereum (85.00%) LT
3.BNB (83.00%) LT
4.Travala (82.50%) LT
5.NEO (82.00%) LT
6.NEXO (82.00%) LT
7.ChainLink (81.00%) LT
8.Basic Attention Token (81.00%) LT
9.Cardano (80.00%) LT
10.Tezos (78.00%) -
Meester Bitcoin overall top 10
1.Bitcoin (86.00%) LT
2.Ethereum (85.00%) LT
3.BNB (83.00%) LT
4.Travala (82.50%) LT
5.NEO (82.00%) LT
6.NEXO (82.00%) LT
7.ChainLink (81.00%) LT
8.Basic Attention Token (81.00%) LT
9.Cardano (80.00%) LT
10.Tezos (78.00%) -

Nieuws & Blogs

19 september 2020

Nieuws met de tag: "Investeren"

 

01 mei 2020, 14:30 uur

5 manieren om geld te verdienen met cryptocurrency

Je vraagt je misschien af, is het mogelijk om in 2020 geld te verdienen met crypto? Het antwoord is Ja, en wij benoemen 5 manieren om dit te kunnen do ...

Door: Team Meester Bitcoin
25 maart 2019, 13:02 uur

Yahoo! komt in mei met een Cryptocurrency Exchange

Japanse Cryptocurrency Exchange Taotao (voorheen BitARG) zal in mei beginnen met de handel in een beperkt aantal Cryptocurrencies.

25 maart 2019, 11:25 uur

Binance (BNB) komt met een loterijsysteem voor launchpad

Binance heeft zondag aangekondigd dat het verkoopformaat van Binance Launchpad verandert van 'first-come-first-served, naar een loterijsysteem.

24 maart 2019, 09:33 uur

Bitcoin whales zijn Bitcoin massaal aan het inslaan

De afgelopen twee maanden hebben de 100 grootste Bitcoin wallet houders meer dan 150.000 extra BTC munten verzameld met een waarde een half miljard Am ...

23 maart 2019, 11:58 uur

BitMEX CEO Arthur Hayes voorspelt Bitcoin terug naar de $10.000 in 2019

Arthur Hayes, CEO van het crypto handelsplatform BitMEX, voorspeld dat Bitcoin dit jaar weer zal terugkeren naar $10.000.

01 februari 2019, 11:29 uur

Binance voegt creditcard als crypto betaalmethode toe

Binance heeft onverwacht een samenwerking met Simplex afgesloten, waardoor investeerders cryptocurrencies kunnen kopen met behulp van een creditcard.

24 december 2018, 15:23 uur

China rangschikt 34 Crypto-projecten

China's Center for Information and Industry Development heeft de nieuwste crypto-projectranking bekendgemaakt. Waarmee het aantal gerangschikte projec ...

28 november 2018, 13:49 uur

Wat zijn security tokens?

Wat zijn security tokens en wat mogen we van deze tokens verwachten in 2019? Vorig jaar was er een behoorlijke hype als het gaat om de ICO’s. 2019 kan ...

09 oktober 2018, 09:55 uur

Ark: De underdog van de Altcoins?

ARK wil de toegangsdrempel in de blockchain-ruimte elimineren die wordt veroorzaakt door de immense complexiteit van de technologie. ARK zal voor bloc ...

Door: Team Meester Bitcoin
27 juli 2018, 14:31 uur

Zilla update vanuit Tokio

Afgelopen week is het Meester Bitcoin platform in Tokio op bezoek geweest bij Zilla. Speciaal voor onze community heeft Abasa Phillips even een update ...

Total Market Capitalization