Meester Bitcoin overall top 10
1.Bitcoin (91.00%) LT
2.Ethereum (90.50%) LT
3.Binance Coin (90.00%) LT
4.NEO (89.00%) LT
5.ARK (88.00%) LT
6.NEXO (86.00%) LT
7.Ontology (84.00%) LT
8.Stellar (83.00%) MT/LT
9.Zilliqa (83.00%) LT
10.Genesis Vision (83.00%) KT
Meester Bitcoin overall top 10
1.Bitcoin (91.00%) LT
2.Ethereum (90.50%) LT
3.Binance Coin (90.00%) LT
4.NEO (89.00%) LT
5.ARK (88.00%) LT
6.NEXO (86.00%) LT
7.Ontology (84.00%) LT
8.Stellar (83.00%) MT/LT
9.Zilliqa (83.00%) LT
10.Genesis Vision (83.00%) KT

Nieuws & Blogs

22 februari 2019

Nieuws met de tag: "Blogs"

 

Vastgezet bericht

NEO 3.0 - De hoogtepunten van het Devcon evenement

Het NEO Devcon evenement werd onlangs in Seattle gehouden. In deze blog belichten we de belangrijkste hoogtepunten

Door: Meester Bitcoin
14 februari 2019, 11:29 uur

MyEtherWallet (MEW) lanceert nieuwe website met de focus op gebruiksvriendelijkheid en beveiliging

MyEtherWallet (MEW) heeft een volledige herontwerp van zijn website gelanceerd. Volgens de CEO, Kosala Hemachandra, ligt de focus op meer gebruiksvrie ...

Door: Meester Bitcoin
08 februari 2019, 10:46 uur

Abra introduceert Bitcoin-investeringsoptie voor aandelen en ETF-beleggingen

Abra heeft aangekondigd dat klanten vanaf nu kunnen investeren in traditionele aandelen en ETF’s met behulp van Bitcoin.

Door: Meester Bitcoin
05 februari 2019, 10:27 uur

Facebook verwerft team achter blockchain-startup Chainspace

De geheimzinnige crypto-afdeling van Facebook heeft naar verluidt zijn eerste acquisitie gedaan en daarmee het ervaren crypto-blockchain team van Chai ...

Door: Meester Bitcoin
26 januari 2019, 15:00 uur

Nasdaq en Citigroup investeren $20 miljoen in blockchain start-up Symbiont

Nasdaq Ventures, Citigroup en anderen hebben in totaal $ 20 miljoen geïnvesteerd in blockchain start-up Symbiont.

Door: Meester Bitcoin
25 januari 2019, 09:18 uur

ABN AMRO komt met Wallie - Een wallet voor cryptocurrencies

Nederlandse financiële dienstverlener ABN AMRO experimenteert met het idee om zijn eigen cryptocurrency portemonnee te lanceren.

Door: Meester Bitcoin
24 januari 2019, 11:10 uur

CBOE trekt zijn langverwachte Bitcoin ETF terug - Komt met een verbeterde versie

De Bitcoin ETF-aanvraag is door CBOE zelf ingetrokken. Er zou meer tijd nodig zijn om de SEC te overtuigen.

22 januari 2019, 14:43 uur

Travala - Boek je vakantie met blockchain technologie.

Op vakantie naar Bali betaald met Crypto? Met Travala reis je de hele wereld over. Maar wat is Travala en wat kun je ermee? Lees het in de overview.

Door: Meester Bitcoin
18 januari 2019, 16:20 uur

Bitcoin kopen in de supermarkt? Coinme biedt nu de mogelijkheid om Bitcoin te kopen in supermarkten

Dankzij een samenwerking tussen Coinme en Coinstar kunnen Amerikaanse consumenten nu Bitcoin kopen bij kiosken in supermarkten.

Door: Meester Bitcoin
18 januari 2019, 11:40 uur

Coinbase Koopt Tech Startup Blockspring

Coinbase, een grote crypto-exchange, is op overnamepad en koop tech startup Blockspring voor het verbeteren en het doorontwikkelingen van hun API stru ...

Door: Meester Bitcoin
17 januari 2019, 11:36 uur

Binance lanceert Binance Jersey: een nieuwe EUR en GBP Fiat exchange

Met Binance Jersey, de nieuwste exchange van Binance, kun je vanaf vandaag handelen in BTC / GBP, ETH / GBP, BTC / EUR en ETH / EUR

Door: Meester Bitcoin
17 januari 2019, 10:43 uur

Brave webbrowser gaat gebruikers BAT betalen door naar reclame te kijken

Betaald krijgen door naar reclame te kijken? Binnenkort kan dat met de nieuwe Brave webbrowser. Gebruikers zullen voor het bekijken van reclame BAT cr ...

Door: Meester Bitcoin
11 januari 2019, 11:55 uur

Ethereum hard forks in januari 2019. Wat je moet weten!

Voor januari staan er drie hard forks voor Ethereum gepland. Maar wat zijn deze hard forks en zijn ze wel veilig? We zetten ze op een rijtje.

Door: Meester Bitcoin
04 januari 2019, 10:40 uur

Beveiligen van Bitcoins en Altcoins

Hoe beveilig ik mijn Bitcoins en Altcoins? In het artikel met tips voor beginners hebben we het al kort aangehaald, het beveiligen van je Bitcoins en ...

Door: Meester Bitcoin
01 januari 2019, 10:08 uur

Bakkt haalt $ 182,5 miljoen op, maar de lanceringsdatum blijft onzeker

Op 31 december, op oudejaarsavond, kondigde Kelly Loeffler, CEO van Bakkt, aan dat het platform $182,5 miljoen heeft opgehaald bij 12 prominente partn ...

26 december 2018, 11:00 uur

Binance - De beste exchange?

Binance is momenteel een van de meest populaire, zo niet de meest populaire crypto-exchange. Wat zijn onze bevindingen. Lees het in de blog.

Door: Meester Bitcoin
16 december 2018, 10:35 uur

Privé cursus Crypto

U wilt graag in crypto's investeren maar u weet niet hoe? Of u wilt graag gebruik maken van persoonlijke begeleiding? Dan is de cursus "Starten in Cry ...

Door: Meester Bitcoin
04 december 2018, 10:07 uur

Nasdaq bevestigt: Bitcoin futures komen eraan!

Bitcoin (BTC) futures op Nasdaq bevestigd door vicepresident; futures komen in de eerste helft van 2019

Door: Meester Bitcoin
01 december 2018, 17:43 uur

Satoshi Nakamoto publiceert eerste bericht sinds hij verdween in 2010

Satoshi Nakamoto weer online? het profiel van de mysterieuze Bitcoin-uitvinder Satoshi Nakamoto is sinds 2010 uit het niets weer actief en plaatste ee ...

11 november 2018, 13:34 uur

Ethereum 2.0 Serenity: Wat kunnen we verwachten?

Ethereum 2.0 Serenity komt eraan. Maar wat mogen we van deze upgrade verwachten? Lees de features in de blog!

Door: Meester Bitcoin
10 november 2018, 10:21 uur

EtherDelta - Een ongeregistreerde cryptocurrency exchange

EtherDelta is een online handelsplatform voor het traden van ERC20 tokens. Nu blijkt dat EtherDelta een niet geregistreerde effectenbeurs exploiteert.

Door: Meester Bitcoin
09 oktober 2018, 09:55 uur

Ark: De underdog van de Altcoins?

ARK wil de toegangsdrempel in de blockchain-ruimte elimineren die wordt veroorzaakt door de immense complexiteit van de technologie. ARK zal voor bloc ...

Door: Meester Bitcoin
06 oktober 2018, 09:59 uur

DFINITY - Een blockchain project van $195 miljoen

DFINITY: een blockchain-supercomputer om de volgende generatie software en services te hosten?

Door: Meester Bitcoin
29 september 2018, 08:52 uur

Bakkt: de komst van een nieuw crypto platform

Wie crypto op de voet volgt, krijgt steeds meer informatie door vanuit Bakkt. Maar wat is Bakkt nu precies en gaat het de koers bepalen voor de komend ...

Door: Meester Bitcoin
27 augustus 2018, 14:25 uur

Veilig browsen met de Brave browser

De Brave browser is een internet browser zoals bijvoorbeeld Firefox of Chrome. Met de uitzondering dat de Brave browser volledig ingericht is om adver ...

Door: Meester Bitcoin
09 juli 2018, 16:31 uur

Meester Bitcoin platform ontwikkeling en updates

Ontwikkeling Meester Bitcoin platform (Staff blog door @Meester Bitcoin en @bitenlitecoin ~ 20 mei 2018! Beste allemaal, Wij willen jullie graag bijp ...

Door: Meester Bitcoin
06 juli 2018, 12:56 uur

A Message From A Time-Traveler

A Message From A Time-Traveler For Our Cryptocurrency Generation! I am sending this message from the year 2025. Things are looking bleak here.

Door: Meester Bitcoin

Total Market Capitalization