Meester Bitcoin overall top 10
1.Bitcoin (92.50%) LT
2.Ethereum (92.00%) LT
3.NEO (91.00%) LT
4.Binance Coin (91.00%) LT
5.NEXO (88.50%) LT
6.ARK (88.00%) LT
7.Nash Exchange (87.00%) LT
8.Stellar (86.00%) MT/LT
9.Travala (85.00%) LT
10.Zilliqa (84.00%) LT
Meester Bitcoin overall top 10
1.Bitcoin (92.50%) LT
2.Ethereum (92.00%) LT
3.NEO (91.00%) LT
4.Binance Coin (91.00%) LT
5.NEXO (88.50%) LT
6.ARK (88.00%) LT
7.Nash Exchange (87.00%) LT
8.Stellar (86.00%) MT/LT
9.Travala (85.00%) LT
10.Zilliqa (84.00%) LT

Nieuws & Blogs

18 augustus 2019

Nieuws met de tag: "Blockchain"

 

21 juni 2019, 12:47 uur

Frankrijk plant een G7 Cryptocurrency Task Force

De Franse gouverneur van de centrale bank zegt dat het land van plan is om een speciale task force op te richten voor cryptocurrencies.

Door: Roy
19 juni 2019, 20:41 uur

Rusland gaat digitale assets binnen twee weken legaliseren

Binnen twee weken moeten digitale activa en ICO's een wettelijke status krijgen en in Rusland gereguleerd worden.

Door: Roy
18 juni 2019, 11:29 uur

Facebook onthult Calibra: Het platform voor hun eigen cryptomunt Libra

Social media gigant Facebook heeft eindelijk een website gelanceerd met veel informatie over de beoogde cryptocurrency genaamd Libra. Het bedrijf zal ...

Door: Roy
16 juni 2019, 10:43 uur

Hoe beveilig ik mijn Bitcoins en Altcoins?

Het beveiligen van je Bitcoins en Altcoins. In dit artikel geven we een kort overzicht van de verschillende mogelijkheden van beveiliging.

Door: Roy
25 april 2019, 10:18 uur

Samsung investeert in populaire Crypto hardware wallet Ledger

De Zuid-Koreaanse technologie-gigant Samsung heeft 2,6 miljoen euro ($ 2,9 miljoen) geïnvesteerd in de Crypto hardware wallet Ledger.

Door: Roy
24 april 2019, 09:44 uur

Binance DEX lanceert op Binance Chain

Binance, de grootste cryptocurrency exchange bij volume, heeft de gedecentraliseerde versie van zijn exchange, Binance DEX, op 23 april officieel gela ...

Door: Roy
16 april 2019, 11:50 uur

Franse minister van Financiën: Blockchain is een prioriteit van de overheid

De Franse minister van Economie en Financiën, Bruno Le Maire, heeft verklaard dat blockchaintechnologie een prioriteit is voor de regering van zijn la ...

Door: Roy
15 april 2019, 10:22 uur

VISA is op zoek naar Crypto en Blockchain talent

Visa, een van de grootste betaalservicebedrijven ter wereld, heeft onlangs een nieuwe functie geopend. het bedrijf is op zoek naar iemand met crypto- ...

Door: Roy
10 april 2019, 09:36 uur

Bitstamp verkrijgt licentie om crypto-handelsdiensten aan te bieden in de staat New York

Het New Yorkse Departement van Financiële Diensten (NYDFS) heeft Bitstamp de 19th BitLicense toegekend en mag Crypto gerelateerde diensten aan gaan bi ...

Door: Roy
27 maart 2019, 13:36 uur

Louis Vuitton en Christian Dior op de blockchain

Luxe merkconglomeraat LVMH, eigenaar van het iconische Louis Vuitton-label, bereidt zich voor om een ??blockchain te lanceren om de echtheid van dure ...

Door: Roy
27 maart 2019, 09:49 uur

Nieuwe Crypto Wallet-service brengt digitale valuta naar WhatsApp gebruikers

Via de Wuabit-service krijgen gebruikers toegang tot digitale valutadiensten vanuit hun favoriete berichtentoepassingen zoals WhatsApp

Door: Roy
25 maart 2019, 13:02 uur

Yahoo! komt in mei met een Cryptocurrency Exchange

Japanse Cryptocurrency Exchange Taotao (voorheen BitARG) zal in mei beginnen met de handel in een beperkt aantal Cryptocurrencies.

Door: Roy
25 maart 2019, 11:25 uur

Binance (BNB) komt met een loterijsysteem voor launchpad

Binance heeft zondag aangekondigd dat het verkoopformaat van Binance Launchpad verandert van 'first-come-first-served, naar een loterijsysteem.

Door: Roy
24 maart 2019, 09:33 uur

Bitcoin whales zijn Bitcoin massaal aan het inslaan

De afgelopen twee maanden hebben de 100 grootste Bitcoin wallet houders meer dan 150.000 extra BTC munten verzameld met een waarde een half miljard Am ...

Door: Roy
23 maart 2019, 13:20 uur

China publiceert nieuwe Crypto ranking - EOS, TRX en ETH in de top 3

China heeft de nieuwste Crypto rankings vrijgegeven van de grote cryptocurrencies. Bitcoin (BTC) opvallend als 15e, EOS behoudt de koppositie. Tron (T ...

Door: Roy
23 maart 2019, 11:58 uur

BitMEX CEO Arthur Hayes voorspelt Bitcoin terug naar de $10.000 in 2019

Arthur Hayes, CEO van het crypto handelsplatform BitMEX, voorspeld dat Bitcoin dit jaar weer zal terugkeren naar $10.000.

Door: Roy
23 maart 2019, 08:53 uur

Malta - Ook wel blockchain eiland genoemd

Het kleine Europese eiland Malta had het steven om het grootste blockchain eiland van de wereld te worden en dit lijkt aardig te lukken.

Door: Roy
19 maart 2019, 11:15 uur

IBM helpt zes grote banken met hun eigen cryptomunt via de blockchain van Stellar

IBM sluit een samenwerking met zes grote internationale banken voor het lanceren van een eigen crypto stablecoin.

Door: Roy
09 maart 2019, 11:39 uur

NEM publiceert een update van hun plan om faillissement te voorkomen

De NEM Basis heeft zijn plan voor een monetaire en organisatorische herstructurering op 8 maart gelanceerd. Het plan komt in de nasleep van de rapport ...

Door: Roy
15 februari 2019, 09:36 uur

Crypto-hater JP Morgan komt met een eigen cryptomunt de JPM coin

De grootste bank in de Verenigde Staten en de zesde grootste bank ter wereld, JP Morgan Chase (JPM), wordt de eerste Amerikaanse bank die hun eigen cr ...

Door: Roy
14 februari 2019, 11:06 uur

Grootste bank van Japan lanceert betaalnetwerk op de blockchain in 2020

Mitsubishi UFJ Financial Group (MUFG), de grootste bank in Japan kondigde in een verklaring aan dat ze in 2020 met een nieuw betaalnetwerk komen op de ...

Door: Roy
12 februari 2019, 11:19 uur

Binance Coin (BNB) - Wat is het en waarom zou je er in investeren?

Binance is één van de grootste exchanges om mee te handelen in cryptocurrencies. Maar wat velen niet weten is dat de exchange ook een eigen crypto mun ...

Door: Roy
08 februari 2019, 10:46 uur

Abra introduceert Bitcoin-investeringsoptie voor aandelen en ETF-beleggingen

Abra heeft aangekondigd dat klanten vanaf nu kunnen investeren in traditionele aandelen en ETF’s met behulp van Bitcoin.

Door: Roy
05 februari 2019, 10:27 uur

Facebook verwerft team achter blockchain-startup Chainspace

De geheimzinnige crypto-afdeling van Facebook heeft naar verluidt zijn eerste acquisitie gedaan en daarmee het ervaren crypto-blockchain team van Chai ...

Door: Roy
01 februari 2019, 11:29 uur

Binance voegt creditcard als crypto betaalmethode toe

Binance heeft onverwacht een samenwerking met Simplex afgesloten, waardoor investeerders cryptocurrencies kunnen kopen met behulp van een creditcard.

Door: Roy
30 januari 2019, 11:10 uur

Fidelity de vermogensreus komt in maart met beheer en handelsmogelijkheden voor institutionele crypto investeerders

Fidelity, het in Boston gevestigde vermogensbeheervestiging, bereidt zich voor om in maart de handelsmogelijkheden voor institutionele investeerders u ...

Door: Roy
26 januari 2019, 15:00 uur

Nasdaq en Citigroup investeren $20 miljoen in blockchain start-up Symbiont

Nasdaq Ventures, Citigroup en anderen hebben in totaal $ 20 miljoen geïnvesteerd in blockchain start-up Symbiont.

Door: Roy
25 januari 2019, 09:18 uur

ABN AMRO komt met Wallie - Een wallet voor cryptocurrencies

Nederlandse financiële dienstverlener ABN AMRO experimenteert met het idee om zijn eigen cryptocurrency portemonnee te lanceren.

Door: Roy
24 januari 2019, 11:10 uur

CBOE trekt zijn langverwachte Bitcoin ETF terug - Komt met een verbeterde versie

De Bitcoin ETF-aanvraag is door CBOE zelf ingetrokken. Er zou meer tijd nodig zijn om de SEC te overtuigen.

18 januari 2019, 16:20 uur

Bitcoin kopen in de supermarkt? Coinme biedt nu de mogelijkheid om Bitcoin te kopen in supermarkten

Dankzij een samenwerking tussen Coinme en Coinstar kunnen Amerikaanse consumenten nu Bitcoin kopen bij kiosken in supermarkten.

Door: Roy
18 januari 2019, 11:40 uur

Coinbase Koopt Tech Startup Blockspring

Coinbase, een grote crypto-exchange, is op overnamepad en koop tech startup Blockspring voor het verbeteren en het doorontwikkelingen van hun API stru ...

Door: Roy
17 januari 2019, 11:36 uur

Binance lanceert Binance Jersey: een nieuwe EUR en GBP Fiat exchange

Met Binance Jersey, de nieuwste exchange van Binance, kun je vanaf vandaag handelen in BTC / GBP, ETH / GBP, BTC / EUR en ETH / EUR

Door: Roy
17 januari 2019, 10:43 uur

Brave webbrowser gaat gebruikers BAT betalen door naar reclame te kijken

Betaald krijgen door naar reclame te kijken? Binnenkort kan dat met de nieuwe Brave webbrowser. Gebruikers zullen voor het bekijken van reclame BAT cr ...

Door: Roy
15 januari 2019, 11:43 uur

Cryptopia exchange slachtoffer van hack - 2,5 miljoen aan Ethereum gestolen

Cryptocurrency exchange Cryptopia is gehackt. Het team bevestigde per Twitter de hack, waarin staat dat de verliezen aanzienlijk zijn.

Door: Roy
15 januari 2019, 10:40 uur

Bakkt doet zijn eerste acquisitie en haalt de Rosenthal Collins Group binnen

De overname zal Bakkt helpen bij het verbeteren van zijn risicobeheer en treasury-activiteiten, schreef Loeffler CEO van Bakkt in een persbericht.

Door: Roy
12 januari 2019, 11:30 uur

DX.Exchange heeft beveiligingslekken gedicht

DX.Exchange claimt dat de Beveiligingsproblemen zijn opgelost nadat een gebruiker enkele kwetsbaarheden in het systeem had ontdekt.

Door: Roy
11 januari 2019, 11:55 uur

Ethereum hard forks in januari 2019. Wat je moet weten!

Voor januari staan er drie hard forks voor Ethereum gepland. Maar wat zijn deze hard forks en zijn ze wel veilig? We zetten ze op een rijtje.

Door: Roy
09 januari 2019, 12:00 uur

Bakkt krijgt Li Ka-shing aan boord - Een van de rijkste mannen ter wereld

Li Ka-shing, een gerenommeerde Hong Kong-miljardair en een van de rijkste mannen ter wereld, investeert in Bakkt

Door: Roy
03 januari 2019, 13:52 uur

New York wordt de eerste Amerikaanse staat die een crypto-taskforce opricht

Gouverneur Andrew Cuomo heeft vorige maand een wetsvoorstel ondertekend om een taskforce voor digitale valuta op te zetten voor de staat New York

Door: Roy
01 januari 2019, 15:01 uur

Proof of Keys komt eraan op 3 januari, maar wat is het?

Crypto investeerder en ondernemer Trace Mayer pleit ervoor dat mensen hun Bitcoins op 3 januari 2019 verwijderen van crypto-exchanges en soortgelijke ...

Door: Roy
01 januari 2019, 10:08 uur

Bakkt haalt $ 182,5 miljoen op, maar de lanceringsdatum blijft onzeker

Op 31 december, op oudejaarsavond, kondigde Kelly Loeffler, CEO van Bakkt, aan dat het platform $182,5 miljoen heeft opgehaald bij 12 prominente partn ...

29 december 2018, 11:11 uur

National Bank of Kuwait lanceert "NBK Direct Remit" in samenwerking met Ripple (XRP)

NBK lanceert “NBK Direct Remit” voor directe grensoverschrijdende transacties via de blockchain- technologie van Ripple.

Door: Roy
23 december 2018, 10:21 uur

Bitcoin ATM-apparaten neemt toe

Hoewel het een schetsmatig jaar is geweest voor crypto in termen van prijsschommelingen, is het aantal geldautomaten met cryptocurrency in de wereld i ...

01 december 2018, 17:43 uur

Satoshi Nakamoto publiceert eerste bericht sinds hij verdween in 2010

Satoshi Nakamoto weer online? het profiel van de mysterieuze Bitcoin-uitvinder Satoshi Nakamoto is sinds 2010 uit het niets weer actief en plaatste ee ...

08 november 2018, 11:40 uur

Airdrops - Wat zijn het en wat kun je ermee?

Gratis geld met met een airdrop? Dit lijkt te mooi om waar te zijn maar de bedrijven die (airdrop) coins verspreiden hebben er toch profijt van.

Door: Roy
06 oktober 2018, 09:59 uur

DFINITY - Een blockchain project van $195 miljoen

DFINITY: een blockchain-supercomputer om de volgende generatie software en services te hosten?

Door: Roy
24 december 2017, 17:13 uur

Lang wachten op crypto exchanges en transactie

We zien het veel op het Meester Bitcoin Slack forum, paniekreacties van nieuwe crypto investeerders wanneer hun eerste Bitcoin aankoop lang ‘unconfirm ...

Door: Roy
21 juni 2017, 16:27 uur

Wat is een blockchain?

De werking van de Blockchain uitgelegd. Wanneer je net bent begonnen in de wereld van de cryptocurrency, is het woord blockchain een veelvoorkomend wo ...

Door: Roy

Total Market Capitalization