Meester Bitcoin overall top 10
1.Bitcoin (86.00%) LT
2.Ethereum (85.00%) LT
3.BNB (83.00%) LT
4.Travala (82.50%) LT
5.NEO (82.00%) LT
6.NEXO (82.00%) LT
7.ChainLink (81.00%) LT
8.Basic Attention Token (81.00%) LT
9.Cardano (80.00%) LT
10.Tezos (78.00%) -
Meester Bitcoin overall top 10
1.Bitcoin (86.00%) LT
2.Ethereum (85.00%) LT
3.BNB (83.00%) LT
4.Travala (82.50%) LT
5.NEO (82.00%) LT
6.NEXO (82.00%) LT
7.ChainLink (81.00%) LT
8.Basic Attention Token (81.00%) LT
9.Cardano (80.00%) LT
10.Tezos (78.00%) -

Nieuws & Blogs

10 juli 2020

Nieuws met de tag: "Blockchain"

 

30 maart 2020, 14:40 uur

De grootste bank van Zuid-Korea gaat crypto custody-service lanceren

De grootste bank in Zuid-Korea, KB Kookmin, gaat crypto custody-service lanceren voor activa zoals bitcoin (BTC) en ether (ETH)

Door: Team Meester Bitcoin
19 maart 2020, 09:07 uur

Tether (USDT) heeft de afgelopen 24 uur maar liefst $161 miljoen aan USDT in circulatie gebracht

Daarmee komt het totale aantal nieuwe USDT dat de afgelopen drie maanden is vrijgegeven op $627 miljoen terecht. In minder dan 3 maanden groeide het c ...

Door: Team Meester Bitcoin
13 maart 2020, 12:45 uur

Grote crypto exchanges gingen offline op het moment van de bitcoin crash

Ten minste twee grote cryptocurrency exchanges - BitMEX en Gemini - gingen offline toen de volatiliteit toenam. Hoewel hun huidige status "operationee ...

Door: Team Meester Bitcoin
07 maart 2020, 11:53 uur

Opgelet! Ledger wallet waarschuwt voor nep-extensie Chrome

Er is een nep-extensie voor Ledger Chrome gevonden, waarin wordt gevraagd om je private seed phrase van 24 woorden in te voeren. Het advies van Ledger ...

Door: Team Meester Bitcoin
04 maart 2020, 10:27 uur

Hooggerechtshof van India heft verbod op cryptocurrency op

Na een strijd van twee jaar heeft het Hooggerechtshof van India eindelijk het cryptocurrency-verbod opgeheven dat door de Reserve Bank of India (RBI) ...

Door: Team Meester Bitcoin
25 februari 2020, 11:27 uur

Het Rode Kruis opent voor het Coronavirus gironummer 7244 en accepteert Bitcoins

Het Rode Kruis opent giro 7244 om de gezondheidszorg in landen waar het coronavirus heerst te helpen.

Door: Team Meester Bitcoin
19 februari 2020, 09:40 uur

Cryptocurrency wint aan populariteit onder Zwitsers als een investering

Cryptocurrencies als beleggingsklasse worden steeds populairder onder Zwitserse spaarders. Vooral jongeren wagen zich steeds meer aan bitcoin en ander ...

Door: Team Meester Bitcoin
15 februari 2020, 03:56 uur

Koop nu een Ledger Nano X en ontvang een GRATIS Ledger Nano S

Laat je niet hacken en kies voor de meest veiligste en betrouwbaarste oplossing! Het pakket bevat een Ledger Nano X en een GRATIS Ledger Nano S. Nu va ...

Door: Team Meester Bitcoin
13 februari 2020, 07:59 uur

De term Bitcoin kopen is trending op Google

De term 'Bitcoin kopen' is sinds juni 2019 weer trending op Google.

Door: Team Meester Bitcoin
12 februari 2020, 08:19 uur

Zit crypto-exchange Bittrex in de problemen na fors verlies marktaandeel?

De Amerikaanse crypto-exchange, Bittrex, heeft de afgelopen jaren aanzienlijk terrein verloren aan rivalen. Zelfs een aantal recente airdrops, promoti ...

Door: Team Meester Bitcoin
11 februari 2020, 14:49 uur

Meer dan 40 Duitse banken willen groen licht van de financiële toezichthouder om bitcoin-bewaring aan te bieden

Naar aanleiding van nieuwe anti-witwaswetten, zouden verschillende Duitse banken naar verluidt op zoek zijn naar regulators om digitale activadiensten ...

Door: Team Meester Bitcoin
07 februari 2020, 08:23 uur

Australië publiceert nationale roadmap ter voorbereiding op een blockchain revolutie

De Australische regering heeft haar nationale blockchain- roadmap vrijgegeven, een plan dat een revolutie teweegbrengt in de blockchain-industrie van ...

Door: Team Meester Bitcoin
13 januari 2020, 07:21 uur

12% van de 100 grootste liefdadigheidsorganisaties in Amerika accepteert bitcoin

Uit onderzoek van The Block blijkt dat 12% van Amerika's top 100 goede doelen bitcoin als donatie accepteert. Een groot aantal van die donaties worden ...

Door: Team Meester Bitcoin
11 januari 2020, 16:37 uur

VS heeft 66% van alle Bitcoin-geldautomaten - Azië loopt ver achter

Vanaf januari 2020 is de Verenigde Staten koploper in bitcoin-geldautomaten. Alleen al in de Verenigde Staten zijn er 4274 geldautomaten, goed voor 66 ...

Door: Team Meester Bitcoin
02 januari 2020, 14:41 uur

Bitcoin hash snelheid breekt een nieuw record

2020 is nog maar net begonnen en bitcoin (BTC) heeft al een nieuw record te pakken. Gegevens van meerdere monitoringbronnen, waaronder Blockchain en C ...

Door: Team Meester Bitcoin
16 december 2019, 13:49 uur

Ethereum Foundation verkocht 70.000 ETH voor 100 miljoen tijdens de bull run van 2018

Op het hoogtepunt van de bullrun van 2018, heeft de Ethereum Foundation 70.000 ETH verkocht. Mede-oprichter van Ethereum, Vitalik Buterin, overtuigde ...

Door: Team Meester Bitcoin
12 december 2019, 10:18 uur

Twitter gaat gedecentraliseerd met Blockchain

Twitter wil zijn platform naar de blockchain verplaatsen. De sociale media-gigant stelt een team samen om een open, gedecentraliseerde standaard voor ...

Door: Team Meester Bitcoin
23 november 2019, 13:23 uur

Hoe beveilig ik mijn Bitcoins en Altcoins?

Het beveiligen van je Bitcoins en Altcoins. In dit artikel geven we een kort overzicht van de verschillende mogelijkheden van beveiliging.

Door: Team Meester Bitcoin
25 oktober 2019, 13:53 uur

De Chinese president Xi Jinping dringt aan op versnelde invoering van Blockchain-technologie

De Chinese president Xi Jinping zei dat het land de ontwikkeling van blockchain-technologie als kern van innovatie moet versnellen en daarin een leide ...

Door: Team Meester Bitcoin
22 oktober 2019, 09:25 uur

Bitmain opent grootste bitcoin mining-farm ter wereld in Rockdale, Texas

Bitmain, de Chinese hardwarefabrikant voor het minen van bitcoin, heeft naar eigen zeggen de grootste mining-farm ter wereld in Rockdale, Texas geopen ...

19 oktober 2019, 12:07 uur

Fidelity rolt custody- en handelsdiensten verder uit

Het in Boston gevestigde Fidelity Investments, een multinationale financiële dienstverlener breidt zijn bewarings- en handelsdiensten voor crypto-acti ...

09 oktober 2019, 16:39 uur

Zwitserse centrale bank werkt aan een digitale valuta

De centrale bank van Zwitserland, de Zwitserse Nationale Bank (SNB) en de Bank voor Internationale Betalingen (BIS), onderzoeken samen een op blockcha ...

Door: Team Meester Bitcoin
07 oktober 2019, 17:59 uur

Tether (USDT) verwacht rechtzaak op basis van nieuw manipulatieonderzoek

Stablecoin en exchange gigant Tether en Bitfinex anticiperen op een rechtszaak basis van onderzoek dat ze 'Meritless and Mercenary' noemen.

Door: Team Meester Bitcoin
01 oktober 2019, 14:42 uur

Coinbase, Kraken, Circle en Bittrex gaan gezamenlijk beoordelen welke cryptocurrencies effecten zijn

De exchanges hebben een gezamenlijk systeem ontwikkeld om te beoordelen welke cryptocurrencies waarschijnlijk effecten zijn. Dit gaan ze doen aan de h ...

01 oktober 2019, 14:18 uur

De Oekraïense regering is van plan om cryptocurrency te legaliseren

Het Oekraïense ministerie van Digitale Transformatie is van plan Bitcoin en andere cryptocurrencies te legaliseren om ze uit hun huidige juridische 'g ...

Door: Harold
30 september 2019, 11:40 uur

De Bitcoin hash rate blijft maar stijgen

De Bitcoin hash rate blijft maar omhoog klimmen. Maar wat is hier de reden van? We benoemen enkele mogelijke oorzaken.

24 september 2019, 15:52 uur

Heel Crypto Bakkt

Exchange gigant Bakkt is na 13 maanden nu eindelijk live gegaan. De eerste details over het handelsvolume en de Bitcoin-prijsreactie.

21 juni 2019, 12:47 uur

Frankrijk plant een G7 Cryptocurrency Task Force

De Franse gouverneur van de centrale bank zegt dat het land van plan is om een speciale task force op te richten voor cryptocurrencies.

19 juni 2019, 20:41 uur

Rusland gaat digitale assets binnen twee weken legaliseren

Binnen twee weken moeten digitale activa en ICO's een wettelijke status krijgen en in Rusland gereguleerd worden.

18 juni 2019, 11:29 uur

Facebook onthult Calibra: Het platform voor hun eigen cryptomunt Libra

Social media gigant Facebook heeft eindelijk een website gelanceerd met veel informatie over de beoogde cryptocurrency genaamd Libra. Het bedrijf zal ...

25 april 2019, 10:18 uur

Samsung investeert in populaire Crypto hardware wallet Ledger

De Zuid-Koreaanse technologie-gigant Samsung heeft 2,6 miljoen euro ($ 2,9 miljoen) geïnvesteerd in de Crypto hardware wallet Ledger.

Door: Team Meester Bitcoin
24 april 2019, 09:44 uur

Binance DEX lanceert op Binance Chain

Binance, de grootste cryptocurrency exchange bij volume, heeft de gedecentraliseerde versie van zijn exchange, Binance DEX, op 23 april officieel gela ...

16 april 2019, 11:50 uur

Franse minister van Financiën: Blockchain is een prioriteit van de overheid

De Franse minister van Economie en Financiën, Bruno Le Maire, heeft verklaard dat blockchaintechnologie een prioriteit is voor de regering van zijn la ...

15 april 2019, 10:22 uur

VISA is op zoek naar Crypto en Blockchain talent

Visa, een van de grootste betaalservicebedrijven ter wereld, heeft onlangs een nieuwe functie geopend. het bedrijf is op zoek naar iemand met crypto- ...

10 april 2019, 09:36 uur

Bitstamp verkrijgt licentie om crypto-handelsdiensten aan te bieden in de staat New York

Het New Yorkse Departement van Financiële Diensten (NYDFS) heeft Bitstamp de 19th BitLicense toegekend en mag Crypto gerelateerde diensten aan gaan bi ...

27 maart 2019, 13:36 uur

Louis Vuitton en Christian Dior op de blockchain

Luxe merkconglomeraat LVMH, eigenaar van het iconische Louis Vuitton-label, bereidt zich voor om een ??blockchain te lanceren om de echtheid van dure ...

27 maart 2019, 09:49 uur

Nieuwe Crypto Wallet-service brengt digitale valuta naar WhatsApp gebruikers

Via de Wuabit-service krijgen gebruikers toegang tot digitale valutadiensten vanuit hun favoriete berichtentoepassingen zoals WhatsApp

25 maart 2019, 13:02 uur

Yahoo! komt in mei met een Cryptocurrency Exchange

Japanse Cryptocurrency Exchange Taotao (voorheen BitARG) zal in mei beginnen met de handel in een beperkt aantal Cryptocurrencies.

25 maart 2019, 11:25 uur

Binance (BNB) komt met een loterijsysteem voor launchpad

Binance heeft zondag aangekondigd dat het verkoopformaat van Binance Launchpad verandert van 'first-come-first-served, naar een loterijsysteem.

24 maart 2019, 09:33 uur

Bitcoin whales zijn Bitcoin massaal aan het inslaan

De afgelopen twee maanden hebben de 100 grootste Bitcoin wallet houders meer dan 150.000 extra BTC munten verzameld met een waarde een half miljard Am ...

23 maart 2019, 13:20 uur

China publiceert nieuwe Crypto ranking - EOS, TRX en ETH in de top 3

China heeft de nieuwste Crypto rankings vrijgegeven van de grote cryptocurrencies. Bitcoin (BTC) opvallend als 15e, EOS behoudt de koppositie. Tron (T ...

23 maart 2019, 11:58 uur

BitMEX CEO Arthur Hayes voorspelt Bitcoin terug naar de $10.000 in 2019

Arthur Hayes, CEO van het crypto handelsplatform BitMEX, voorspeld dat Bitcoin dit jaar weer zal terugkeren naar $10.000.

23 maart 2019, 08:53 uur

Malta - Ook wel blockchain eiland genoemd

Het kleine Europese eiland Malta had het steven om het grootste blockchain eiland van de wereld te worden en dit lijkt aardig te lukken.

Door: Team Meester Bitcoin
19 maart 2019, 11:15 uur

IBM helpt zes grote banken met hun eigen cryptomunt via de blockchain van Stellar

IBM sluit een samenwerking met zes grote internationale banken voor het lanceren van een eigen crypto stablecoin.

09 maart 2019, 11:39 uur

NEM publiceert een update van hun plan om faillissement te voorkomen

De NEM Basis heeft zijn plan voor een monetaire en organisatorische herstructurering op 8 maart gelanceerd. Het plan komt in de nasleep van de rapport ...

15 februari 2019, 09:36 uur

Crypto-hater JP Morgan komt met een eigen cryptomunt de JPM coin

De grootste bank in de Verenigde Staten en de zesde grootste bank ter wereld, JP Morgan Chase (JPM), wordt de eerste Amerikaanse bank die hun eigen cr ...

14 februari 2019, 11:06 uur

Grootste bank van Japan lanceert betaalnetwerk op de blockchain in 2020

Mitsubishi UFJ Financial Group (MUFG), de grootste bank in Japan kondigde in een verklaring aan dat ze in 2020 met een nieuw betaalnetwerk komen op de ...

12 februari 2019, 11:19 uur

Binance Coin (BNB) - Wat is het en waarom zou je er in investeren?

Binance is één van de grootste exchanges om mee te handelen in cryptocurrencies. Maar wat velen niet weten is dat de exchange ook een eigen crypto mun ...

Door: Team Meester Bitcoin
08 februari 2019, 10:46 uur

Abra introduceert Bitcoin-investeringsoptie voor aandelen en ETF-beleggingen

Abra heeft aangekondigd dat klanten vanaf nu kunnen investeren in traditionele aandelen en ETF’s met behulp van Bitcoin.

05 februari 2019, 10:27 uur

Facebook verwerft team achter blockchain-startup Chainspace

De geheimzinnige crypto-afdeling van Facebook heeft naar verluidt zijn eerste acquisitie gedaan en daarmee het ervaren crypto-blockchain team van Chai ...

01 februari 2019, 11:29 uur

Binance voegt creditcard als crypto betaalmethode toe

Binance heeft onverwacht een samenwerking met Simplex afgesloten, waardoor investeerders cryptocurrencies kunnen kopen met behulp van een creditcard.

30 januari 2019, 11:10 uur

Fidelity de vermogensreus komt in maart met beheer en handelsmogelijkheden voor institutionele crypto investeerders

Fidelity, het in Boston gevestigde vermogensbeheervestiging, bereidt zich voor om in maart de handelsmogelijkheden voor institutionele investeerders u ...

26 januari 2019, 15:00 uur

Nasdaq en Citigroup investeren $20 miljoen in blockchain start-up Symbiont

Nasdaq Ventures, Citigroup en anderen hebben in totaal $ 20 miljoen geïnvesteerd in blockchain start-up Symbiont.

24 januari 2019, 11:10 uur

CBOE trekt zijn langverwachte Bitcoin ETF terug - Komt met een verbeterde versie

De Bitcoin ETF-aanvraag is door CBOE zelf ingetrokken. Er zou meer tijd nodig zijn om de SEC te overtuigen.

18 januari 2019, 16:20 uur

Bitcoin kopen in de supermarkt? Coinme biedt nu de mogelijkheid om Bitcoin te kopen in supermarkten

Dankzij een samenwerking tussen Coinme en Coinstar kunnen Amerikaanse consumenten nu Bitcoin kopen bij kiosken in supermarkten.

18 januari 2019, 11:40 uur

Coinbase Koopt Tech Startup Blockspring

Coinbase, een grote crypto-exchange, is op overnamepad en koop tech startup Blockspring voor het verbeteren en het doorontwikkelingen van hun API stru ...

17 januari 2019, 11:36 uur

Binance lanceert Binance Jersey: een nieuwe EUR en GBP Fiat exchange

Met Binance Jersey, de nieuwste exchange van Binance, kun je vanaf vandaag handelen in BTC / GBP, ETH / GBP, BTC / EUR en ETH / EUR

15 januari 2019, 11:43 uur

Cryptopia exchange slachtoffer van hack - 2,5 miljoen aan Ethereum gestolen

Cryptocurrency exchange Cryptopia is gehackt. Het team bevestigde per Twitter de hack, waarin staat dat de verliezen aanzienlijk zijn.

Door: Team Meester Bitcoin
15 januari 2019, 10:40 uur

Bakkt doet zijn eerste acquisitie en haalt de Rosenthal Collins Group binnen

De overname zal Bakkt helpen bij het verbeteren van zijn risicobeheer en treasury-activiteiten, schreef Loeffler CEO van Bakkt in een persbericht.

Door: Team Meester Bitcoin
12 januari 2019, 11:30 uur

DX.Exchange heeft beveiligingslekken gedicht

DX.Exchange claimt dat de Beveiligingsproblemen zijn opgelost nadat een gebruiker enkele kwetsbaarheden in het systeem had ontdekt.

Door: Team Meester Bitcoin
11 januari 2019, 11:55 uur

Ethereum hard forks in januari 2019. Wat je moet weten!

Voor januari staan er drie hard forks voor Ethereum gepland. Maar wat zijn deze hard forks en zijn ze wel veilig? We zetten ze op een rijtje.

Door: Team Meester Bitcoin
09 januari 2019, 12:00 uur

Bakkt krijgt Li Ka-shing aan boord - Een van de rijkste mannen ter wereld

Li Ka-shing, een gerenommeerde Hong Kong-miljardair en een van de rijkste mannen ter wereld, investeert in Bakkt

Door: Team Meester Bitcoin
03 januari 2019, 13:52 uur

New York wordt de eerste Amerikaanse staat die een crypto-taskforce opricht

Gouverneur Andrew Cuomo heeft vorige maand een wetsvoorstel ondertekend om een taskforce voor digitale valuta op te zetten voor de staat New York

Door: Team Meester Bitcoin
01 januari 2019, 15:01 uur

Proof of Keys komt eraan op 3 januari, maar wat is het?

Crypto investeerder en ondernemer Trace Mayer pleit ervoor dat mensen hun Bitcoins op 3 januari 2019 verwijderen van crypto-exchanges en soortgelijke ...

Door: Team Meester Bitcoin
01 januari 2019, 10:08 uur

Bakkt haalt $ 182,5 miljoen op, maar de lanceringsdatum blijft onzeker

Op 31 december, op oudejaarsavond, kondigde Kelly Loeffler, CEO van Bakkt, aan dat het platform $182,5 miljoen heeft opgehaald bij 12 prominente partn ...

Door: Team Meester Bitcoin
29 december 2018, 11:11 uur

National Bank of Kuwait lanceert "NBK Direct Remit" in samenwerking met Ripple (XRP)

NBK lanceert “NBK Direct Remit” voor directe grensoverschrijdende transacties via de blockchain- technologie van Ripple.

Door: Team Meester Bitcoin
23 december 2018, 10:21 uur

Bitcoin ATM-apparaten neemt toe

Hoewel het een schetsmatig jaar is geweest voor crypto in termen van prijsschommelingen, is het aantal geldautomaten met cryptocurrency in de wereld i ...

Door: Team Meester Bitcoin
01 december 2018, 17:43 uur

Satoshi Nakamoto publiceert eerste bericht sinds hij verdween in 2010

Satoshi Nakamoto weer online? het profiel van de mysterieuze Bitcoin-uitvinder Satoshi Nakamoto is sinds 2010 uit het niets weer actief en plaatste ee ...

Door: Team Meester Bitcoin
06 oktober 2018, 09:59 uur

DFINITY - Een blockchain project van $195 miljoen

DFINITY: een blockchain-supercomputer om de volgende generatie software en services te hosten?

Door: Team Meester Bitcoin

Total Market Capitalization